the words

the problem will come but how hard it is just show that you are strong enough and face the day every day bravely -banana-

kutukan membina kehancuran?

di saat semua sedang gelak ketawa,senyum gembira..teruja menikmati dunia baru mereka..aku pula masih meratapi perkara yg sama..berusaha menahan air masin yg panas ini supaya tk terkeluar..(tolong jngan keluar..please,bukan waktunya kau keluar..) bagaimana lagi yg aku perlu lakukan supaya hatimu terbuka?aku sudah mencuba sebaik mungkin..tolonglahh..usahaku untuk membina dinding utuh dan stabil dlam hati utk menghadapi masa hadapan..telah runtuh begitu sahaja..bagaimana lagi?tidak mudah hati utk memerintah minda supaya berfikir positif mengenai masyarakat sekeliling...aku buntu...harus bagaimana lagi?bagaimana caranya mengubah presepsi mereka tentang aku?..tolonglahh,aku hanya manusia lemah yg amat memerlukan sokongan..saat ini bukan waktunya utk kutukan membina..kutukan ni hanya akan membina kehancuran dalam hati aku..mungkin setelah berhari-hari atau berminggu-minggu,aku akan berfikir positif semula..kerana mungkin ketika itu,aku mulai lali dngan kata-kata org..kepada masyarakat sekeliling yg sering memandang lekeh pada aku kerana masa silamku..tolonglahh,aku sedang cuba perbaiki diri aku,tolong jangan lemahkan semangatku untuk baiki diriku..aku manusia biasa yg lemah..setiap hari aku cuba perbaiki diri aku..aku cuba buat yg terbaik..namun,kenapa org sekeliling tetap memandang masa silam aku?entah...apa yg aku mampu lakukan hanya meminta..tolonglahh,jangan perlekehkan aku kerana masa silam ku..tolonglahh...anggaplahh aku merayu..tolong jngan pandang hina usaha aku..jangan biarkan aku berjuang sendiri.. im not saying im perfect , in fact i know im far from it . im just saying im worth it . im not expecting to much from you , but do appreciate me .-fitra zainal(: sangat bertepatan dngan ap yg hati ini tengah rasa.. P/S:HANYA LUAHAN HATI,JANGAN AMBIL HATI,TAKPERLU RASA SIMPATI,SEMOGA KITA DIRAHMATI..

No comments:

Post a Comment