the words

the problem will come but how hard it is just show that you are strong enough and face the day every day bravely -banana-

whatthehell??


kau memang nak ak cakap ak benci kau en?memang ak benci kau pon!bajet bagos gila!dah la hipokrit!macam haram je perangai!!kalau kau teros macam tu sampai bila pon kau tak kemana!!hidop macam tkd matlamat!yg kau tahu,sakitkan hati aku!!depan org lain pijak semot pon tak mati..konon baik laa..humble je orangnya!!kalau kenal betol2 ntah macam mana orgnya..ak tak tahu la plak kalau kau ni org nya memang baik.maybe..tak mustahil kau memang baik,tp ak nak tanya,kalau kau memang baik..asal kau macam sial dngan aku..perlu jaa..gila aku dibuatnya..aku rasa aku meman dah nakila ni..dok merungut dkat blog ni yg entah ad org baca atau tidak..tp atleast aku puas!!!kalau boleh nak menyorok dalam blog ni...ARGHHHHHHH!

No comments:

Post a Comment